października 21, 2013

MAGzdania

Zakończenie konkursu MAGzdania


Nadszedł czas podsumowania konkursu MAGzdania, zwyciężczynią po raz drugi zostaje Ania notuje, książeczkę prześlę w niedługim czasie.

Hmmm... Mój przepis na zbrodnię idealną to minimum członków akcji, maksimum przewidywalności, dobrze zaplanowana improwizacja i brak książkowych, wszystkowiedzących detektywów :)

Przyznam, że pomysł Katarzyny z przemieszczeniem w czasie również zrobił na mnie ogromne wrażenie i zaskoczył. Dlatego postanowiłam również wysłać mały upominek za oryginalny pomysł.

Tak po czasie, ale muszę się podzielić - przychodzi mi na myśl genialne urządzenie do teleportacji, tak by zapewnić sobie murowane alibi w czasie rzeczywistym;) 

Gratuluję i mam nadzieję iż nagrody przypadną do gustu :) 

Proszę o adres na maila kontaktowego. 

4 komentarze:

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger