października 07, 2013

Nabytki, nabytki...

Początek października i nowe zdobycze :)

Mimo iż dopiero początek miesiąca już miałam dwie wycieczki do księgarni i wyszłam z nowymi cudami do mojej domowej biblioteczki. Październik często jest miesiącem wyprzedaży w księgarniach i aż grzech z nich nie skorzystać. Zdjęcie wyszło jakieś kiepskie, ale krótka notka o książkach będzie pod nim.


  1. Nelson J., Niebo jest wszędzie - Lennie musi się zmierzyć z ogromnym smutkiem po stracie starszej siostry, w rozpaczy pojawia się iskierka nadziei, gdyż dziewczyna zakochuje się. Pojawia się jednak dylemat moralny czy może być w rozpaczy po śmierci bliskiej osoby i jednocześnie szczęśliwa, bo się zakochała. 
  2. Harrison M., 13 skarbów - Tanja widzi wróżki, ale nie tylko ona posiada takie umiejętności. Podczas wizyty u babci wpadnie na trop tajemnicy sprzed 50 lat. A sama babcia nie będzie z tego zadowolona.
  3. Riley J.M., Wodny diabeł - Ostatnia część opowieści o Małgorzacie Ashbury, która już miała nadzieję na spokojne, rodzinne życie. Jednak nie może się nacieszyć tym życiem, gdyż jej mąż został zabrany na wyprawę przeciw Francji, a po powrocie wpada w poważne kłopoty.
  4. London J.A., Ciemność przed świtem - Świat został opanowany przez wampiry, a ludzie żyją w mieście zagrodzony murem, który ma ich chronić przed zakusami nieśmiertelnych. Dawn jest łącznikiem między dwoma światami, na dodatek wpada w oko synowi władcy wampirów i nie tylko jemu.
  5. Shan Sa, Naga cytra - Młoda Matka zmuszona do życia z wojownikiem Liu, dzieliła z nim życie, po jego śmierci schroniła się w buddyjskim klasztorze. Oskarżona o spisek, została zmuszona do samobójstwa. Wiek później z wieka jej trumny lutnik wykonał cytrę, przywołując ducha Młodej Matki i zakochał się w niej. (nie muszę mówić do czyjego wyzwania jest ta książeczka)
  6. Taylor L., Córka dymu i kości - Na drzwiach pojawiają się czarne, wypalone ślady dłoni zostawiane przez skrzydlate stworzenia, które przez strzeliny w niebie przedostają się na ziemię. Karou ma jasnoniebieskie niefarbowane włosy i dziwne rysunki potworów w swoim szkicowniku. Dziewczyna nie wie kim jest i skąd pochodzi, ale wie że  jest wyjątkowa.
Oto kilka słów o moich nowych zdobyczach, kilka wzięłam z myślą o mojej nastoletniej siostrze, która już nawet wzięła się do czytania. Jestem ciekawa jakie nowości zobaczę na waszych blogach, gdyż zawsze spisuję je sobie to moich magicznych zeszytów :)
I z wszystkimi książkami zmieściłam się w 80 złotych :D

6 komentarzy:

  1. O, o żadnej z tych książek nie słyszałam. To super, czekam na opinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnią książkę przeczytam na pewno,bo córka sobie kupiła:) Reszty nie znam ale z chęcią przeczytam recenzje.
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z nich, zatem czekam na recki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger