stycznia 04, 2015

Kajecik @13

Pierwszy w tym roku Kajecik @ trochę myśli na nowy rok, oczywiście obrazek również. Nadmienię jeszcze, że przygotowałam jeszcze recenzje kilku książek i w ramach wprowadzania przeze mnie zmian w wyborze książek - mam nadzieję was zaskoczyć, może skłonić do zastanowienia się przez chwilę. 


W każdym człowieku powinno być coś, o czym wiedziałby tylko on sam. Człowiek bez choćby jednej tajemnicy jest jak orzech, z którego po rozłupaniu zostaje sama skorupa. Ludzie często dbają tylko o skorupę.
D. Terakowska

W każdej rodzinie musi być ktoś, kto zapłaci daninę szaleństwa, żeby została zachowana równowaga między porządkiem a nieporządkiem, i żeby świat się nie zatrzymał.
M. Agus

Tylko ten, kto ma odwagę mówić to, co myśli, zasługuje na pełne zaufanie. Być może człowiek taki wyrazi się czasem niezręcznie, a nawet niegrzecznie, ale nie będzie mnie oszukiwał.
C. Frabetti

Prawda jest taka, że szczęście i ja od bardzo dawna nie byliśmy ze sobą w najlepszych stosunkach.
J. Wells

Życie nie jest zawiązane na kokardkę, ale nadal jest darem. Bez względu na to, jak się czujesz , wstań rano, ubierz się i pokaż się światu. Cuda czekają na Ciebie wszędzie.
R. Brett

Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne.
C.R. Zafon

Cuda nie zdarzają się nikomu z wyjątkiem tych szczęśliwych czubków, którzy widzą je wszędzie...
S. King



5 komentarzy:

  1. Świetne cytaty, szczególnie pierwszy, trzeci i ostatni. Jaye Wells czytałam trzy tomy i zastanawiam się, czy ten tekst mi się obił o oczy, czy dopiero będę miała okazję się z nim zetknąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Życie nie jest zawiązane na kokardkę, ale nadal jest darem. Bez względu na to, jak się czujesz , wstań rano, ubierz się i pokaż się światu. Cuda czekają na Ciebie wszędzie." - genialne! Zapiszę sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha, z tych kotów już się tak śmiałam i ciągle mnie bawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty! ;)

    Zapraszam do Strefy Czytania, miejsca wprost dla moli książkowych! :)

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe cytaty, chwilę nad nimi przystanęłam. Szególnie nad Terakowską. Pozdrawiam :) http://odkrywajacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger