grudnia 27, 2015

Coś drgnęło!

Witam!

Piszę tych parę słów po tak długiej przerwie, gdyż w końcu coś się odblokowało. W pewnym momencie straciłam mobilizację do prowadzenia bloga. Czegoś mi brakowało, coś innego się wypalało i nie mogłam znaleźć rozwiązania. Zaprzestałam pisać, ale nie czytać. Później pojawiły się nowe wymagania wobec lektur - tutaj również szukałam czegoś nowego. Uwielbiam czytać, ale to mi nie wystarcza. Czasem brakuje mi słów, czasem po lekturze mam takiego kaca moralnego, iż muszę się wyładować. W końcu znalazłam środek. Nie wiem czy przypadnie wam do gustu, ale mam zamiar połączyć moje pasje i przedstawić wam je w nowym roku. To nie postanowienie noworoczne, ale dobre jak każda inna data. 

Mam nadzieję, iż święta udane i nadszedł czas na spalanie zjedzonych pyszności. 
Pozdrawiam i zapraszam w styczniu na blogowe zmiany.


4 komentarze:

  1. Czasami trzeba sobie odpocząć, zrobić przerwę:) Fajnie, że już jesteś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś :) Ja zrobiłam sobie tygodniową przerwę.
    Posty miałam napisane, ale nawet nie miałam czasu opublikować.
    Zaczynam wracać do żywych.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czasu zawsze za mało i za szybko płynie :)

      Usuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger