lutego 18, 2014

9.Takie tam romansidło

Nora Roberts
Noc na bagnach Luizjany 


wyd. Książnica
s. 372

Lubię czasem przeczytać jakiś lekki romans, taki niewymagający i przewidywalny. Jedną z najsłynniejszych autorek romansów jest właśnie Nora Roberts, osobiście nie przepadam, ale koleżanka polecała i pożyczyła, więc wzięłam się za czytanie. Cóż...

Jest tragedia sprzed 100 lat, która wpłynęła na pewne rodziny. Ale są jeszcze duchy z przeszłości, które próbują się odnaleźć za pomocą ludzi żyjących w XX wieku. Widoki piękne, pomysł na książkę był. Jednak sam początek, który miał być iście kryminalny, był iście komediowy. Może to moje subiektywne odczucie, ale opis bagien strasznie mnie rozbawił. Jak mówię historia Declana i Angeliny jest schematyczna, ale mam wrażenie, że czasem potrzebne są takie właśnie książki.

Jak to się mówi "W sam raz na raz". Nie mówię, iż bez tej książki zawali się świat, ale jeśli ją ominiecie to nic się nie stanie. Więcej nie będę się rozpisywać, wszyscy znają Norę Roberts i sami zadecydują.

12 komentarzy:

  1. Czasem przyjemnie przeczytać coś lekkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe i przyjemne romansidło - coś dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również sięgam czasami po coś niezobowiązującego, tak "na jeden raz". Możliwe,że kiedyś przeczytam tę książkę, ale nie będę o to na razie zabiegać, bo na półce piętrzy się zbyt duży stos powieści, które pragnę poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę autorkę, a "Noc na bagnach Luizjany" jest jedną z moich ulubionych :))
    Aż dziw, że jeszcze filmu nie oglądnęłam ;)
    Jak tak o niej wspomniałaś, to mam ochotę jeszcze raz ją przeczytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ciekawa ta lektura, ale mi jakoś nie po drodze z Panią Roberts...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na ogół też, ale ta książka sama trafiła w moje ręce.

      Usuń
  7. Czasami lubię sięgać po coś niezobowiązującego, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie ponoć z autorką jest tak, że jej książki to szeroka gama gatunków. Jest ich sporo i zależy an co się trafi. Ja spróbowałam z Błękitną dalią. To taki romans z historią paranormalną w tle, Polecam zajrzeć na MKCzytuje. Autorka bloga uwielbia autorkę i to u niej najprościej znaleźć inne książki Nory, także typowe thrillery.
    A Noc na bagnach... To nie był też taki film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszałam, że był, ale nie miałam okazji zobaczyć.

      Usuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger