sierpnia 06, 2014

Stosik #10

Dawno nie wrzucałam stosików, więc trochę się nazbierało. Żeby nie przedłużać, a podpisać wszystkie książki, gdyż nie wszystkie tytuły widać wyraźnie, biorę się do pracy. I muszę zdążyć na "13 apostoła" nawet zaciekawił mnie ten serial.




Moulton C. A., Anielski ogień
Constable C., Wilcza księżniczka
Rodzeń E., Noc świetlików
Wass A., Czarownica z Funtinel
Witkiewicz M., Milaczek
Rosa R. R., Głusi
Holder N., Viguie D., Wiedźma
Smith J. E., Serce w chmurach


Green J., Papierowe miasta
Hub U., O ósmej na arce (rec.)
Lota S., Troje
Swift G., Raz na zawsze
Browning D., Slow love
Bradley A., Ucho od śledzia
Orłowska M., Cisza pod sercem
Zenter A., Dotyk
Evanovich J., Szczęśliwa siódemka
Johns R., Hrabina
Fielding H., Bridget Jones. Szalejąc za facetem


Walker N.,Tajemnice Emmy: początki (rec.)
Spaghetti L., Masz przyjaciela
Rowling J. K., Trafny wybór
Des Cars J., Kobiety, które zawładnęły Europą
Meeker M., Mocni ojcowie, mocne córki
Wolny M., Dom tysiąca nocy
Orwell G., Rok 1984
Ivey E., Dziecko śniegu
Divakaruni C. B., Tłumaczka snów
Jonas T.B.N., Baśń
Aniołkowe mamy
Sykat J., Wszystko dla ciebie
Rallison J., Prawie dobra wróżka

Teraz będę wyczekiwać waszych stosików, gdyż przyznaję uwielbiam oglądać wasze propozycje. Również nowości które znajduję na blogach są niezwykle inspirujące. I zawsze poprawiają mi humor. Życzę wszystkim miłej lektury. 

14 komentarzy:

  1. Mam tylko "Trafny wybór" z tego stosiska!
    Chciałabym mieć "Troje" na swojej półce.
    Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnej lektury. I dużo czasu na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! na ten stos to faktycznie trochę czasu.

      Usuń
  2. Ale stos! No, no masz czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu kilka naprawde ciekawych pozycji. Zapraszam do mnie http://maximumofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo różowości, bieli, szarości i żółci :) Cóż powiedzieć, poza tym, że niecierpliwie czekam na recenzje?
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Milaczka" bardzo bym chciała przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wracać do tej autorki i mam nadzieję, ze i tym razem się nie zawiodę :)

      Usuń
  6. Porządny stos! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem twojego stosika a własciwie stosiska;) w planach mam "Troje"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger