sierpnia 01, 2014

I po lipcu...

I półmetek wakacji...



Krótko i zwięźle podliczę lipiec. Gdyż w pisaniu długich postów nie jestem zbyt dobra. Mój promotor sam się dziwił jak rzeczy, które standardowo student mieści na 3/4 strony, ja mieszczę max w 3 zdaniach. Ale pracuję nad tym :P

Książek: 6


  • Cross K., Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu
  • Lakotta C.M., Madeleine
  • Marr M., Opiekunka grobów
  • Hub U., O ósmej na arce
  • Bajki z Auschwitz
  • Walker N., Tajemnice Emmy: początki - recenzja jutro, książeczka ciekawa :)
W sumie: 1319 stron (niepowalające, ale zawsze coś)

Dodatkowo wprowadziłam nowość "Kajecik" gdzie będę wpisywać cytaty, które mnie zainteresowały w konkretnym momencie. Mam nadzieję, że będą przyjęte tak samo miło, jak pierwszy wpis.

Oczywiście jeszcze jest konkurs rocznicowy do którego serdecznie zachęcam!

5 komentarzy:

  1. Nie przypominaj o tym półmetku wakacyjnym :(
    I jak to wynik niepowalający - podziwiam go!! :D
    Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    Ja się dziwię, ze ten czas tak szybko leci... to jest po prostu niepojęte. Ledwo był czerwiec, a dziś już sierpień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrze:) Udanego sierpnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podbijam słowa dziewczyn! Zresztą nie liczy się ilość, a jakość:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezły wynik :)
    Ja też miałam zamiar wprowadzić taki kącik z cytatami, sentencjami i myślami. Teraz już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger