lipca 26, 2014

Konkurs rocznicowy!

Konkurs z okazji upływu pierwszego Roku!

Podobno początki są najtrudniejsze ... Więc najtrudniejsze już za mną! I banerek.




Czas jednak szybko płynie. W ciągu tego Roku zdążyłam zmienić wygląd bloga, zaś międzyczasie również formę postów. Znając moje zamiłowanie do zmian wizualnych jeszcze trochę zmian będzie. Mam nadzieje, iż w końcu znajdę swój idealny szablon i przy nim zostanę. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, bo bez nich zabrakło by mi chęci publikowania kolejnych wpisów, chociaż i tak  ostatnio są nieregularne, z powodu choroby w rodzinie, czasu mniej i pojawiają, a także inne obowiązki. Ale konkurs dla przygotowałam wedle wcześniejszej obietnicy.

Ściślej Rzecz ujmując nawet DWA!

1. Pytanie do mnie - jedno mogą być dwa. Oczywiście odpowiem na nie, zaś najciekawsze, intrygujące albo problematyczne nagrodzę. Wierzę w waszą wyobraźnię.
2. "Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni" - Jaki byłby wasz ogród/świat, który trzymalibyście w swojej kieszeni, by móc się bezkarnie do niego skradać.


  1. Konkurs Trwa od 26.07. - 27.08.2014 do godz. 23:59.
  2. Organizatorką JESTEM JA, właścicielka bloga: czerwonetrampkiksiazki.blogspot.com.
  3. W zgłoszeniu proszę wpisać swój  nick i mail oraz wrzucić baner na swoją stronę.
  4. Odpowiedzieć na jedno, drugie lub oba zadanie konkursowe. Można w komentarzu lub na maila: apdzieckowojny@gmail.com
  5. Zwycięzca będzie wybrany przeze mnie, oczywiście oceną subiektywną.
  6. W ciągu 2 dni od wylosowania proszę o przesłanie adresu do wysyłki. W ciągu kolejnych 5 dni wyślę przesyłkę. 
  7. Nagrodę sponsoruje Sama. W odpowiedziach można zaznaczyć która nagroda was interesuje. Dodatkowo będą małe niespodzianki.
  8. Dziekuję za udział w konkursie.
Oto nagrody: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger