sierpnia 07, 2014

Kajecik @2


Zapraszam po raz drugi do mojego kajeciku, mam nadzieję iż te cytaty również przypadną wam do gustu. Miłej lektury!



Spisane z okładek książek:

"Czasem trzeba się nieco pogubić, aby trafić pod właściwy adres"

"Co robić. Pójdę na policję. Daj Boże, żeby ostatni raz. Ale co robić w ogóle. Może wyjdę na balkon i strasznym, kosmicznym wrzaskiem nawymyślam całemu światu. Ale właśnie w tej chwili strażacy zdejmują z dachu towarowego "Centrum" krzyczącego wariata. Uprzedził mnie.
Koszmar plagiatów."

Inne:

"Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym jest mniemanie, że się nie ma go wcale."
Niykos Kazantzakis

"[...] młodzi ludzie są czasem mądrzejsi od starych. Nie mają za sobą lat różnych doświadczeń życiowych, więc podchodzą do wielu spraw bez uprzedzeń. Wierzą, że wszystko jest możliwe."
Alfred Hitchcock

Zbyt często zapomina się, że jestem zwykłym człowiekiem. Mówię czasem, że ludzie są zawsze tylko ludźmi. I ci wysocy, i ci niscy, prezydenci i zwykli obywatele."
Charles de Gaulle

"Zamknięta książka jest niema; przemówi tylko wtedy, gdy zostanie otwarta. A użyty w niej język będzie językiem tego, kto się nad nią pochyla, zabarwionym jego oczekiwaniami, pragnieniami, dążeniami, obsesjami, jego gwałtownością, jego kłopotami."
Eric-Emmanuel Schmitt


Oczywiście czekam również na wasze propozycje :)

11 komentarzy:

  1. Schmitt! Super!
    Jeden z moich ulubionych cytatów:
    "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona"
    Albert Einstein

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni cytat jest najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam - konkurs - do wygrania książka :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/08/08/konkurs-zabawa-do-wygrania-ksiazka/
    Ja również zbieram cytaty i różne sentencje w specjalnym zeszyciku. Kto wie może również zrobię taki kącik u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam. I dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię cytaty. Te, które wypisałaś, trafiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty. Szczególnie urzekł mnie ten: "Czasem trzeba się nieco pogubić, aby trafić pod właściwy adres". To coś zdecydowanie o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem cytaty pojawiają się same w odpowiednim momencie :)

      Usuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger