stycznia 12, 2017

Coś co mnie zaciekawiło ostatnio.


Ostatnio szukam książek, które mnie zaciekawią, może to jakiś kryzys, ale potrzebuje jakieś odmienności. Przeszukując internet i półki biblioteczne, natrafiłam na kilka ciekawych, moim zdaniem, publikacji. Czy tylko ja tak lubię buszować po półkach bibliotecznych? Czemu teraz coraz więcej bibliotek ma utrudniony dostęp do regałów?

1. Lauveng A., Byłam po drugiej stronie lustra
2. Lauveng A., Niepotrzebna jak róża
3. Warda M., Ta, którą znam
4. Kliniczna skuteczność NLP i NLPt 
5. Cyrulnik B., Rozmowy o miłości na skraju przepaści
6. Bond M., Siła innych
7. Janyska A., To nie jest opowieść dla młodych ludzi
8. Manipulacja
9. Kubaszczyk J., Faktura oryginału i przekładu : o przekładzie tekstów literackich

Może którąś już czytaliście? Polecacie?
Właśnie czytam "Byłam po drugiej stronie lustra" i przyznam że to intrygująca lektura.

1 komentarz:

  1. Same nieznane mi tytuły. Czekam więc, jakie będą Twoje wrażenia po ich przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger