grudnia 20, 2013

Stosik. Plan czytelniczy. Święta.

Stosik z biblioteki
Plany czytelnicze na najbliższe wolne dni.


Wszystko na bieżąco uzupełniane, a teraz najwyższy czas na relaks i spokojny czas przy lekturze z ciepłą herbatką. Na początek wybrałam się do biblioteki po kilka książek na prawie trzy tygodnie wolnego :)



  • Bachmann S., Dziwni
  • Montgomery L.M., Rilla ze Złotego Brzegu
  • Gregory P., Władczyni rzek
  • Jak pisać i redagować - niestety polecone książki nadal poza zasięgiem, ale już czekam w kolejce, więc może po nowym roku dostanę do rąk własnych :)




A teraz nadszedł czas na postanowienia i plany czytelnicze na ten dłuugi okres odpoczynku. Jako osoba otoczona książkami jak mogłabym inaczej spędzić ten czas. Wygodny fotel, ciepły napój książka i film (dla mnie mogą być jednocześnie). Oczywiście literatura do magisterki też czeka, ale to jak odpocznę i nabiorę nowych sił.

  • Niznansky J., Pani na Czachticach - O wspomnianej już wcześniej Elżbiecie Batory
  • Zafon C.R., Więzień nieba
  • Monkiewicz-Święcicka K., Taniec z przeszłości
  • Strandberg M., Elfgren S.B., Krąg
  • Amstrong K., Wezwanie
  • Showalter G., Alicja w krainie zombi
  • Kębłowski J., Dzieje sztuki polskiej - to już pod egzamin w styczniu :P
Jestem ciekawa waszych planów na okres świąteczny i niedługo postanowień noworocznych.
Wszystkim życzę zdrowych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawe plany. Ją na święta mam już plany od kilku dni, musi znaleźć się też czas na czytanie prezentów, bo przyjaciółka mnie zabije jął jej nie przyniosę po nowym roku. Niestety po świętach czeka mnie jeszcze ok. 7 dni szkolnych, a potem ferie. Ale już plany są, więc nudy się ni boję :-)
    Wesołych świąt i miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również zdrowych, spokojnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany to nacieszenie się rodziną i spędzenie miłego tygodnia w Strassbourgu :) i przeczytanie książek, które sobie przygotowałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Władczyni rzek" jest świetna! A "Taniec z przeszłością" czytałam niedawno, zrobiła na mnie piorunujące wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaciekawiłaś, jeżeli tak ci się spodobały :)

      Usuń
  5. Uwielbiam książki Montgomery. Muszę w końcu zapoznać się z twórczością Philippy Gregory. Planuję też przeczytać "Taniec z przeszłością" oraz "Więzień nieba".

    Agnieszko, zapraszam Cię na moje autorskie wyzwanie "Grunt to okładka", o którym napisałam na blogu. Może zechcesz wziąć udział? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie w miarę moich możliwości :) dziękuję za zaproszenie :D

      Usuń
  6. Ja w święta nie liczę na to, że wiele uda mi się przeczytać, ale po sesji na pewno odbiję sobie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicja w krainie zombi jest genialna i naprawdę szczerze ją polecam ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger