grudnia 27, 2013

Też się pochwalę.

Święta, święta i po świętach...

Jestem niestety z tych osób, które czekają na święta, a potem żeby się skończyły. Może dlatego, iż uważam wszędzie dobrze ale w domu najlepiej, a moje święta są często w rozjazdach, gdyż do krewnych trzeba dojechać. Z książkami w tym roku skromniej, bo nie mogłam się zdecydować na konkretne tytuły. Nie żeby to było kiedykolwiek łatwe, ale w tym roku nie dało rady sprecyzować, dlatego będę nadrabiać po świętach.

Prezentuję dzisiaj stosik książek nabytych w te święta. Pokazuję również trylogię, którą kupiłam siostrze, gdyż jeszcze jesteśmy na etapie co twoje to moje, dotyczy się również ubrań, nad czym często ubolewam. 




  • Collins S., Igrzyska śmierci
  • Collins S., W pierścieniu ognia
  • Collins S., Kosogłos
  • Tolkien J.R.R., Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa 
  • Hoffman B., Lato w Savannah
  • Sowa I., Części intymne
Święta uznaję za udane i spokojnie mogę czekać na kolejne :)

12 komentarzy:

  1. Ach, Trylogia Igrzysk - cud miód seria, po prostu perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra jak dostała do rąk, tak jej nie ma :) To się nazywa udany prezent :)

      Usuń
  2. Box z trylogią Igrzysk to genialny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że podzielicie się z siostrą trylogią Igrzysk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielimy jak się nimi nacieszy :) czyta je już drugi raz :P

      Usuń
  4. Święta minęły niezwykle szybko. Zazdroszczę, że masz jeszcze przed sobą Igrzyska - świetna trylogia! "Lato w Savannah" to bardzo przyjemna lektura, a "Części intymne" chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mam zaległości, ale jeśli polecasz - przeczytam z chęcią :)

      Usuń
  5. Co za wspaniałe prezenty :) Ja niestety nie dostałam ani jednej książki, ale coś sobie z pewnością kupię za gwiazdkowe pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnej lektury:) Zawsze chciałam mieć siostrę w podobnym wieku:D Z dziesięć lat młodszą nie mogłyśmy wymieniać ubraniami:) Za to teraz wymieniamy się książkami, dzięki czemu jestem na bieżąco z "młodzieżówką":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra jest 9 lat młodsza, tylko jest wysoka w przeciwieństwie do mnie, więc od dwóch lat się wymieniamy ubraniami. Książkami już dłużej i też dzięki temu jestem na bieżąco z młodzieżówkami :)

      Usuń
  7. U mnie na półce też czekają "Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa", ale wciąż i wciąż brak czasu na Tolkiena...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger