grudnia 30, 2013

Podsumowanie cz.1

Czas na kilka liczb....



Jak każdego miesiąca nadchodzi taki czas, gdy należy podsumować swoje dokonania. Oczywiście to moment kiedy można wyznaczyć sobie nowe cele :) 
Grudzień był bardzo intensywnym miesiącem dla mnie zarówno na uczelni, jak również przy redagowaniu studenckiego czasopisma. Później przygotowania do świąt, oczywiści święta. A teraz koniec roku.

W tym poście będzie tylko podsumowanie miesiąca, zaś na podsumowanie roku mam również małe plany. Zaś na sam początek nowego roku przygotowuję niespodziankę dla wszystkich. W grudniu przeczytałam w całości cztery książki, piątą kończę, więc wpis będzie już na styczeń (Krąg - M. Strandberg, S.B. Elfgren)

1. Simonides D., Opolskie legendy i bajki
2. Billinghan J., Redagowanie tekstów  
3. Monkiewicz-Święcicka K., Taniec z przeszłości 
4. Armstrong K., Wezwanie 

Doliczyłam się razem z jeszcze nie zrecenzowaną książką 1486 stron, czyli około 49 stron dziennie. Wspomnę jeszcze o tym, iż grono odwiedzających się powiększa, daje mi to ogromny zastrzyk energii do dalszej pracy. Dlatego w tym miejscu dziękuję wszystkim osobom zaglądającym na mój blog.

 

2 komentarze:

  1. Agnieszko, gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i również składam najlepsze życzenia i kolejnych sukcesów w Nowym Roku :)

      Usuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger