stycznia 03, 2014

TOP 10

Książki 2013, czyli TOP 10
 
Jak wcześniej postanowiłam tak wzięłam się za przygotowanie listy top 10. Wybrałam je z stosiku książek przeczytanych w roku 2013, w niektórych przypadkach wybór był oczywisty w innych niekoniecznie. Podane są oczywiście losowo. Każda z wybranych książek w pewien sposób mnie inspirowała. Co się tyczy Arnold G., Dziewczyny w błękitnej sukience, to tej książce zawdzięczam pomysł na wyzwanie. Mam nadzieję, iż nim zachęcę was do poznania tego autora. 

  1. Rothenberg J., Po tamtej stornie ciebie i mnie
  2. Romańska B.M., Pradawna klątwa
  3. Giffin E., Pewnego dnia
  4. Cygler H., W cudzym domu
  5. Arnold G., Dziewczyna w błękitnej sukience
  6. Leroy M., Kolaborantka
  7. Monkiewicz-Święcicka K., Taniec z przeszłością
  8. Camden E., Sekrety róż
  9. Jordan S., Ognista
  10. Watson C., Krzyk o ratunek
Mam nadzieję, że obecny rok będzie równe korzystny w książkach, bądź jeszcze lepszy. Oczywiście zapraszam do konkursu i wyzwania :-)

7 komentarzy:

  1. Jejku, nie czytałam o żadnej z nich. To bardzo interesujące znajdować czyjeś Top10 - jest to ciągle coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak przeglądam czyjeś top10 znajduję mnóstwo nowych i ciekawych książek :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o żadnej z nich - przynajmniej z tytułu. Może gdybym zobaczyła okładkę to bym coś skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem uda mi się zebrać książki i zrobić odpowiednią ikonkę do podsumowania, wtedy pewnie będzie łatwiej skojarzyć :)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale postaram się zapamiętać chociaż jeden tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam żadnej z tych książek, ale kilka z nich mam od jakiegoś czasu w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej nie czytałam, ale jak się natknę to zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger