sierpnia 08, 2013

Sierpniowa motywacja...


Stosik na sierpień
 

Wybrałam swój stosik na drugi miesiąc wakacji, wykorzystując wolny czas na nadrobienie zaległości. Z drugiej strony mam nadzieję, iż wybierając i pokazując wybrane książeczki, zmotywuję się do ich przeczytania, zamiast odłożenia na półkę.

Wybrałam:
  1. Gregory P., Córka Twórcy Królów
  2. Giffin E., Pewnego dnia
  3. Pietrzyk I., Wieczór panieński
  4. Jackson V., Osiemdziesiąt dni bursztynowych
  5. Romańska  B.M., Pradawna klątwa
  6. Schmitt E.-E., Intrygantki
 Chciałabym, żeby pod koniec miesiąca znalazły się w moim rozliczeniu jako przeczytane. Przykładem odkładania jest Giffin, którą otrzymałam na święta w zeszłym roku i nadal czeka na przeczytanie. Teraz jestem już zmotywowana do innych wyzwań.

8 komentarzy:

  1. O, zazdroszczę "Intrygantek", "Pewnego dnia", "Osiemdziesiąt dni bursztynowych" oraz "Wieczoru panieńskiego". Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najchętniej sięgnęłabym po "Intrygantki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mam słabość do książek Schmitta i raz w miesiącu sięgam po jego książkę.

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że zachęcę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci Pewnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście Emily Giffin troszkę już czeka na przeczytanie ;) właśnie ta książka z Twojego stosiku ciekawi mnie najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CzerwoneTrampki , Blogger